Sider

søndag 28. april 2013

Give away hos Elins anneks...

God mandags morgen folkens!
Det er den 29 april og her i Nannestad starter vi dagen med snøvær faktisk.
Men vi gråter ikke av den grunn.
Det gjorde seg med litt stemorsblomster. De små blomsterkrukkene er til salgs.

Det er en ting som jeg har jeg tenkt på en god stund og nå er det bare å hoppe ut i det.
Det er ikke til å komme bort i fra at det er vanskelig å få folk der ute til å få opp øynene for deg. Skal man klare å bli til noen i interiørverdenen så må man reklamere, reklamere og atter reklamere. Og selvfølgelig håpe på at tingene man selger slår an. 
*smil*
Derfor så prøver jeg meg nå på en give away.
Reglene er som følger:

  • 1 lodd for kommentar
  • 1 lodd til for linke til meg på siden din enten på sidelinjen eller i et innlegg
  • 1 lodd til for å legge deg til som følger
  • 1 lodd til for å like siden min på Facebook og kommentere under give away statusen min der
  • 1 lodd til for å dele give awayen på Facebook
Nøkkelskap til kr 250,-

Du kan også være med på konkurransen selv om du ikke har egen blogg eller nettside. Legg da igjen en kommentar med navn så tar jeg eventuelt kontakt seinere dersom du er vinneren.
Og folkens - husk å fortelle meg hvor mange lodd du tar totalt :)
Jeg avslutter give awayen på bursdagen min som er fredag den 7 juni. Som dere da ser så holder jeg på med denne konkurransen ganske lenge, men det er rett og slett for å nå ut til flest mennesker.

Gammelt vindu med hønsenetting kr 300,-

Vinneren vil få mulighet for å vinne et gavekort på kr 300,- hos meg. Jeg vil også ha en trøstepremie som heller ikke er så verst.
 *blunke, blunke*
Tavle kr 120,-
Og folkens - ikke glem at jeg holder åpent hver tirsdag mellom kl 1500 og 1800!
Det er mulig at jeg endrer litt på åpningstidene etter hvert. Altså holder lenger åpent. Gi meg i så fall gjerne en tilbakemelding på dette dersom det ikke høres så dumt ut.
Nostalgisk pyntet lys i lysestake støpt i betong kr 60,-

Da gjenstår det bare for meg å ønske dere lykke til!


32 kommentarer:

  1. Jeg er med - og trekker 5 lodd. :-)
    Nydelige ting du lager - gleder meg til å besøke deg!
    Jeg har også en give away gående - velkommen til å delta hvis du vil!
    Fin mandag til deg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  2. Så flotte betonglysestaker, de var veldig meg...og pynten på lysene også, et flott tips til en musikerfamilie - takk for tipset!

    Kommentar, følger og deler på facebook, 3 lodd til meg.

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  3. Så flott giveaway!
    Jeg trekker fire lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Flott giveaway, blir gjerne med.
    Trekker 2 stk lodd og håper på vinnerlykke.
    Ha en riktig fin uke!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  5. Å så gøy søde!
    2 lykkelodd på meg da....knis.....

    Ha en flott dag!

    Smil og klem
    Camilla .

    SvarSlett
  6. 1 lykkelodd :)
    Monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Trodde jeg hadde lagt meg til som følger, men neida, nå er det gjort.
    Og link kommer i innlegget mitt i morgen,er ikke på FB jeg da.
    Mye fint du har.
    Klem Laila

    SvarSlett
  8. Så masse flott du hadde her og eg vil gjerne være med eg og tar 4 lodd:))flott premie!
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Så mye fint! Jeg er med og liker, deler og følger!
    Blir vel 4 lodd det. :-)

    Jeg driver jo selv å selger litt håndarbeid og interiør,
    Men det er jammen ikke lett å komme seg opp og frem i den store jungelen av slike butikker som finnes på nett. Vi må bare ikke gi opp!
    Stå på, og lykke til videre. :-)

    SvarSlett
  10. Åh for en flott give away :D Jeg har trukket 4 lodd, så da krysser jeg fingrene <3
    ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  11. Får ikke limt inn linken på siden min....skal prøve igjen i kveld :( ! Får limt den inn i søkefeltet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå klarte jeg å lime inn linken :D Så da er jeg med :D

      Slett
  12. Lagt meg til som følger og linket til konkurransen.(2 lodd)
    Visste ikke at du hadde åpnet butikk, har vært fraværende enm laang stund. Koselige ting du lager, ønsker deg lykke til!:)

    SvarSlett
  13. Nydelig blogg, dette - det har jeg sagt før og det mener jeg :) Jeg får bli med på denne jeg,da - og det blir vel bare 2 lodd på meg. Følger og kommentar....Men du - jeg håper du har en god helg? syns det var så nydelig kommentar hos meg sist - du virker bare så herlig. Mange klemmer og god helg!

    SvarSlett
  14. Prøver 1 lykkelodd :)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    Solklem :)

    SvarSlett
  15. Så spennende Elin :))

    Jeg tar 3 lodd :))
    Kommentar,link og følger


    DU LAGER SÅÅÅ MASSE FLOTT ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  16. Hei, hei! Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd (kommentar og følger). Så mye fint du har laget! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  17. 3 lodd til meg!
    Kommentar. Linker. Følger.

    Håper du får en fortsatt fin helg! ;-)

    SvarSlett
  18. Hei! Her var det litt av hvert! Så moro...og nå fikk jeg ideer også! Kan nesten ikke vente med å ut og gjøre!! Tar 2 lodd jeg... Lykke til!

    SvarSlett
  19. Heisann;)

    3 søte små lodd til meg, så håper jeg at det blir meg.
    Som vinner noe hos deg;))

    Flink du er;)

    SvarSlett
  20. Jeg prøver lykken med 4 lodd.
    Følger via Google.
    Liker på Facebook.
    Delt på Facebook
    Å kommentar :)
    Kjempe masse fint du lager :)
    krysser fingrne og ønsker deg en videre fin søndag og en fantastisk sommer.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    p.s har en konkurranse på bloggen min som går ut i kveld.
    Der kan du vinne en obh nordica Slide Curler.
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  21. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Så flott give away du har - vil selvsagt bli med :)
    Jeg liker og deler på FB, følger selvsagt bloggen din!

    Da er det bare å krysse fingrene, for her var det mye fint!!!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  23. Jeg blir gjerne med, har lagt meg til som følger her på bloggen, så to lodd på meg da. :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  24. 3 lodd til meg : Delt,følger og kommentar :)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  25. Jeg syns gavene din er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte huset med bling,
    og denne ville blitt min dyrebare ting:)

    Digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Skulle ønske jeg fikk denne store ære,
    slik at jeg kan juble med hendene i været:)

    4 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Kjempeflott blogg og giveaway!
    Det blir et lodd på meg. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varme klemmer og beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  27. Tar 1 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  28. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett